Когнітивно-поведінкова терапія – один з методів психотерапії, що найчастіше використовуються, ефективність якого була підтверджена великою кількістю досліджень.
Найбільш популярним метод є через його ефективність, наукову обґрунтованість і можливість отримання результату в досить короткі терміни.
Головна мета вивчення курсу – розвиток професійного мислення та засвоєння основних понять, принципів, положень, механізмів, технік когнітивно-поведінкової психотерапії.
Завдання курсу:
засвоєння наукових засад виникнення когнітивно-поведінкової психотерапії; основних понять когнітивно-поведінкової психотерапії; механізмів лікувальної дії когнітивно-поведінкової психотерапії; розуміння типів та рівнів складності психологічних проблем; базових принципів когнітивно-поведінкової психотерапії; технік когнітивно-поведінкової психотерапії
Місце проведення: онлайн
За результатами навчання видається сертифікат
Додатковий курс — Когнітивно-поведінкова психотерапія тривоги
ЯК ПРОХОДИТЬ КУРС?
Курс проходить в інтерактивному онлайн форматі з можливістю ставити запитання викладачеві.
Наступного дня всім слухачам курсу надсилається посилання на запис лекції.
Програма курсу
Тема 1. Історія когнітивно-поведінкової терапії. Поведінковий напрямок у психотерапії.
Передумови та історія становлення КПП. Теоретичні основи КПП: філософський базис, етапи становлення, вплив інших психологічних шкіл. Основні школи КПТ нині. Поведінковий напрямок у психотерапії. Техніки поведінкової (біхевіоральної) психотерапії.
Практична частина.
Тема 2. Основні теоретичні концепції когнітивно-поведінкового напряму психотерапії.
Когнітивна модель раціонально-емотивно-поведінкової терапії Альберта Елліс. Модель ABC та її практичне застосування. Тиранія повинності.
Когнітивна терапія А. Бека. Дворівнева схема когнітивних процесів: автоматичні думки та глибинні переконання.
Практична частина.
Тема 3. Когнітивна терапія А. Бека. Концептуалізація у когнітивно-поведінковому підході.
Основні теоретичні положення та загальні принципи когнітивної терапії. Області застосування. Базові настанови. Проміжні переконання та їх види. Концептуалізація у когнітивно-поведінковому підході.
Практична частина.
Тема 4. Робота з автоматичними думками.
Виявлення автоматичних думок. Прийоми та техніки оцінювання автоматичних думок. Робота з автоматичними думками: алгоритм та технологія.
Когнітивні помилки як специфічний механізм спотворення мислення. Ірраціональні переконання. Техніки раціонально-емотивної терапії. Види та класифікація автоматичних думок. Особливості автоматичних думок за психічних розладів. Диференціальний аналіз симптомів визначення зони робочої компетентності спеціаліста.
Практична частина.
Тема 5. Стратегія роботи у когнітивній моделі. Цілі та структура першої та наступних сесій.
Можливі цілі першої сесії. Рекомендована структура першої сесії, що сприяє досягненню цих цілей. Друга та наступні сесії: структурування та формат. Міст між сесіями.
Практична частина.
Тема 6. Базові техніки когнітивно-поведінкової психотерапії.
Прийняття рішень. Техніка послідовного наближення. Техніка «пиріг». Списки досягнень. Копінг-картки.
Практична частина.
Дуже зрозумілий, і добре підготовлений курс, який дозволив мені покращити свої знання.
Хочу придбати курс і пройти навчання
Очень хороший курс очень рекомендую!
Дуже добре підготовлений курс. Надійні навчальні матеріали. Я дуже задоволена.
Деталі курсу, і як придбати?
Как записаться на курс?
Шикарный курс, спасибо
Як записатися на курс і скільки він коштує?