24.06.2024

Навчання КПТ: Когнитивно-поведінкова терапія

Когнітивно-поведінкова терапія – один з методів психотерапії, що найчастіше використовуються, ефективність якого була підтверджена великою кількістю досліджень.

Найбільш популярним метод є через його ефективність, наукову обґрунтованість і можливість отримання результату в досить короткі терміни.

Головна мета вивчення курсу – розвиток професійного мислення та засвоєння основних понять, принципів, положень, механізмів, технік когнітивно-поведінкової психотерапії.

Завдання курсу:

засвоєння наукових засад виникнення когнітивно-поведінкової психотерапії; основних понять когнітивно-поведінкової психотерапії; механізмів лікувальної дії когнітивно-поведінкової психотерапії; розуміння типів та рівнів складності психологічних проблем; базових принципів когнітивно-поведінкової психотерапії; технік когнітивно-поведінкової психотерапії

Місце проведення: онлайн

За результатами навчання видається сертифікат

Додатковий курс — Когнітивно-поведінкова психотерапія тривоги

ЯК ПРОХОДИТЬ КУРС?

Курс проходить в інтерактивному онлайн форматі з можливістю ставити запитання викладачеві.
Наступного дня всім слухачам курсу надсилається посилання на запис лекції.

Програма курсу

Тема 1. Історія когнітивно-поведінкової терапії. Поведінковий напрямок у психотерапії.

Передумови та історія становлення КПП. Теоретичні основи КПП: філософський базис, етапи становлення, вплив інших психологічних шкіл. Основні школи КПТ нині. Поведінковий напрямок у психотерапії. Техніки поведінкової (біхевіоральної) психотерапії.

Практична частина.

Тема 2. Основні теоретичні концепції когнітивно-поведінкового напряму психотерапії.

Когнітивна модель раціонально-емотивно-поведінкової терапії Альберта Елліс. Модель ABC та її практичне застосування. Тиранія повинності.

Когнітивна терапія А. Бека. Дворівнева схема когнітивних процесів: автоматичні думки та глибинні переконання.

Практична частина.

Тема 3. Когнітивна терапія А. Бека. Концептуалізація у когнітивно-поведінковому підході.

Основні теоретичні положення та загальні принципи когнітивної терапії. Області застосування. Базові настанови. Проміжні переконання та їх види. Концептуалізація у когнітивно-поведінковому підході.

Практична частина.

Тема 4. Робота з автоматичними думками.

Виявлення автоматичних думок. Прийоми та техніки оцінювання автоматичних думок. Робота з автоматичними думками: алгоритм та технологія.

Когнітивні помилки як специфічний механізм спотворення мислення. Ірраціональні переконання. Техніки раціонально-емотивної терапії. Види та класифікація автоматичних думок. Особливості автоматичних думок за психічних розладів. Диференціальний аналіз симптомів визначення зони робочої компетентності спеціаліста.

Практична частина.

Тема 5. Стратегія роботи у когнітивній моделі. Цілі та структура першої та наступних сесій.

Можливі цілі першої сесії. Рекомендована структура першої сесії, що сприяє досягненню цих цілей. Друга та наступні сесії: структурування та формат. Міст між сесіями.

Практична частина.

Тема 6. Базові техніки когнітивно-поведінкової психотерапії.

Прийняття рішень. Техніка послідовного наближення. Техніка «пиріг». Списки досягнень. Копінг-картки.

Практична частина.

6 комментариев для “Навчання КПТ: Когнитивно-поведінкова терапія

  1. Дуже зрозумілий, і добре підготовлений курс, який дозволив мені покращити свої знання.

  2. Дуже добре підготовлений курс. Надійні навчальні матеріали. Я дуже задоволена.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *